יום שישי, 13 במאי 2011

מעל כולם

לא מכירה הרבה אנשים שיסרבו להזדמנות לבקר בקומה ה-61 באחד המגדלים היותר גבוהים של תל אביב. הספקתי לקרוא עיתון במעלית.  בשעת ערביים יצאתי למרפסת באותה קומה להתאהב מחדש בעיר הראשונה של חיי:




עם כזה נוף הייתי מוכנה לעבור לגור ב"צריף" שב"מרפסת" (שגודלה כגודל דירת ארבעה חדרים), לא צריכה יותר מזה. מחשבה על הקמת מושבת נודיסטים עברה במוחי- בגובה הזה אין אף אחד שיציץ.  
איך מצאתי את עצמי קרובה יותר מאי פעם לאלוהים? אירוע השקה.


Sublime energy - הסדרה עטורת הפרסים של מותג רוק ROC המיועדת לשיקום העור הגיעה לישראל.

לסדרה פיתוח חדשני ראשוני מסוגו בעולם בשם "טכנולוגיית חשמל ביולוגי" והיא כוללת נוסחאות אנטי אייג'ינג בלעדיות, המעוגנות בפטנטים רשומים בארה"ב.
למי שלא זוכרת משיעורי ביולוגיה, התאים בגופינו מתקשרים באמצעות חשמל שמסייע להם בניהול הפעילויות הפיזיולוגיות. התהליכים הביולוגים שנוצרים בזמן יצור החשמל הטבעי בגוף תורמים לשיקום העור וכבר הוכח כי הם התשובה למאבק באנטי אייג'ינג.

עם השנים רמת ייצור החשמל בגוף פוחתת והעור מאבד מגמישותו ומתחיל להתקמט.
טכנולוגית החשמל ביולוגי (BIO ELECTRICITY)  באה לעזרת נשים בוגרות ומחקה את התהליך הטבעי של גוף האדם בייצור רמות ביולוגיות של אותות חשמליים. הווה אומר עוזרת לגוף להגיע ליצור החשמל המקסימלי כבצעירותו. הסדרה מעלה את רמת ייצור הקולגן והאלסטין, שתורמים להתחדשות הרקמות בפנים ומשוות להם מראה צעיר יותר..   למען הסר ספק, הזרמים החשמליים אותם הטכנולוגיה מחקה אינם מורגשים.



הסדרה Sublime energy היא בעצם ערכה של שתי שפורפרות שכוללת 2 שלבים:
שלב 1: מורחים קרם מוליך (בגוון אפור מטאלי) - המשמש כמוליך חשמלי, מכיל אבץ ונחושת.
שלב 2: מעליו מורחים קרם לחות (בגוון לבן) שמפעיל את תהליך הגברת יצור החשמל הביולוגי בעור. הנוסחה מכילה נגזרות קמומיל ותמציות זרעי פשתן לחידוש העור.
יש להשתמש בשני המוצרים שבערכה יחדיו עד לספיגה בעור.
כמות מומלצת של קרם: כגודל אפונה.

אני קיבלתי באירוע את הערכה לעיניים שמתומחרת ב-650 שקלים.
מניסיון של שבוע וחצי אינני יכולה להגיד באחריות שהעור מוצק וכו', מה שכן מדובר בקרם חזק וטוב, פעיל הרבה יותר מהקרם עיניים שבבעלותי כרגע. העור שמסביב לעיניי חלק ויש שיפור במצב ה"שקיות" שלי!

הסדרה sublime energy כוללת 2 ערכות נוספות:
ערכה לטיפול יום - (הכוללת מסנני קרינה SPF 20 ) וערכה לטיפול לילה. 650 ₪ לכל ערכה.


ואם כבר באירועים גבוהים עסקנינו אנצל את ההזדמנות ואעניק צל"ש למותג ישראלי שמשקיף על כולם מלמעלה: COMME IL FAUT


התמכרתי לתמונה הנ"ל. חולצת פסים, חצאית סופר אלגנטית, חגורת חבל ונעלי אוקספורד גבריות. איך כל זה מתקשר אחד  עם השני?! מה הרעיון המרכזי שעליו חשבו המעצבות? מה הן מנסות להעביר? למה אני נמשכת דווקא לתמונה הזו?
הגיוון שבשילוב כל הפרטים מסקרנת אותי מאוד מבחינה אומנותית. עשרות שאלות אני יכולה להעלות מצפייה בתמונה וכל פעם לראות פן אחר בה. אני עדיין בפרויקט ללא קניות שלי וכל מה שנותר לי הוא לקנא בדוגמנית שזכתה להתהדר באאוטפיט הזה.

שבת שלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה