יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

יצאתי LALA NVIN

ואחריי המבול:


תיק חמוד:  

גם השב"כ חיכו:


ידעתי שיהיה מטורף היום סביב הקולקציה של אלבר אלבז למרות שבסתר ליבי קיוויתי שאהיה בין בודדים בחנות .כמה שאני טעיתי... אמא שלי תמיד אומרת שדברים טובים קורים למי שמשכים קום אז הגעתי מוקדם לעזריאלי. במדרגות הנעות חשכו עיניי. היה תור של 50 איש לפניי מה שאומר שעליי לחכות שעה מרגע פתיחת החנות והרי הקדמתי יחסית... כמו שפורסם, הנשים חולקו לקבוצות של 20 ולהן הקציבו רבע שעה לבזוז את הקולקציה. יאמר לזכות H&M שהכללים אכן נאכפו.

הופתעתי לראות שסלבס עומדים בתור בדיוק כמוני ושנשות כיכר המדינה חיכו בשקט ובהתרגשות. כל אחת יצאה עם שתי שקיות גדושות מינימום. ככה זה שהשפעתו של אלבר ניכרת בכל דגם.
אמנם ניתנה רבע שעה לבזיזה אבל היה תור בתאי המדידה ותור נוסף בקופות. אלמלא פגשתי את ספי הייתי משתגעת לחלוטין.

לעניות דעתי, הקולקציה של הגברים מעניינת יותר ואף מפתיעה. מחולצות הבייסיק של הנשים לא התלהבתי, השמלות היו מרשימות וחגיגיות ונחטפו. המרשימה ביותר הייתה שמלת התול האדומה. התאהבתי בה לגמרי. מה שגרם לי לא לקנות אותה לא היה המחיר (אלף שקלים) אלא הסיבה הפשוטה והמצערת למדי שאני לא מוזמנת לאף אירוע שמצריך טקסיות שכזו. השרשראות סגנוניות כמו שציפיתי, הנעליים מטריפות אך מה שאזל ראשון היה דווקא העגילים. הטירוף חגג היום, נרשמו מריבות בתור לתאי ההלבשה. הדבר הכי קרוב ל- black Friday בניו יורק.



תעודת הערכה ניתנת מכל הלב לעובדים שעזרו לי במציאת מידות והיו סבלניים אלי. הקולבים כבדים, הנעליים והאקססוריז מגיעים סגורים בקופסאות עם לוגו הקולקציה ואני מנסה להחזיק עוד כמה שמלות וכמה מידות מכל דגם בשתי ידיי. תמר נעלמה, ראו רק ערימה מהלכת של קופסאות ופוליאסטר. כמוני היו עוד עשרות מה שאומר שיש מלאי מסיבי וכנראה שגם מחר הטירוף ימשך.
רק כדי לסבר את אוזנכן, מי שהגיעה בעשר נאלצה לחכות מעל שעתיים וחצי בתור! עוד משהו -המידות גדולות. מידה 34 גדולה עלי ובדרך כלל אני 36.
היה שווה בשביל השקית המהממת והקופסאות.



Black Friday- ביום שישי לפני הקריסמס כל החנויות מציעות 70 אחוז הנחה על כל דבר בערך, מלפטופים, ספרים ועד תיקי מעצבים. האמריקאים ישנים בפתח החנות ולא לוקחים שבויים במסע הקניות הזה. אם אקח חלק בפעילות זו אני אשכור מאבטחים בתקווה שהנשים לא יפחידו אותן....



4 תגובות:

  1. אבל לא אמרת מה קנית

    השבמחק
  2. חושבתני שבלק פרידיי הוא יום שישי הראשון אחרי חג ההודיה, ומיד אחריו - סייבר מאנדיי, המקבילה המקוונת של ה"חג".

    את הליפסטיק קיבלת במתנה עם הקניה?

    השבמחק
  3. מדהים לראות מנקודת מבטך מה קורה בעיר הגדולה ולא לא מתכוונת לניו יורק, אני תושבת הצפון הרחוק וכשמנו כן אנו רחוקים מאירועים מסוג זה בצפון, ולא אני גם לא מצטערת על כך כיוון שגם אם היה לא הייתי כנראה עומדת בתור כל כך הרבה זמן ובצפיפות הנוראית הזו, כי גם חוויית הקנייה חשובה לי לא פחות מהמוצר שאני קונה. אני אוהבת את התמונות והצבעוניות , את אכן יודעת להמחיש את הארוע מדהים.

    השבמחק
  4. גברת תמרינדית! :)
    אין ספק שאת אכן ממחישה את האירוע בצורה טובה וכיפית לעין!
    אני לא מכירה את אלבז הזה (ולא מתביישת להודות בכך)
    אבל אם זה מה שעושה כיף לאנשים - בכיף...
    לאנונימית מהצפון - אני יכולה להבטיח לך, שאירועים מסוג זה ועמידה בתורים ארוכים שעות כדי לקנות בגדי מעצבים, הם לא מנת חלקם של כל אנשים המרכז בכלל ותל אביבים בפרט, ממש לא!
    אנחנו בני אדם בדיוק כמו הדרומים והצפונים-כל אחד והאהבות שלו.. ממש אי אפשר להגיד שזה מה ש"קורה בעיר הגדולה". זה קורה בכל מיני מקומות בעולם וכן, גם בישראל, אבל רק מי שזה עושה לו כיף, בוחר להיות חלק מזה. מקווה שהעברתי את המסר :)

    השבמחק