יום שלישי, 2 בנובמבר 2010

וויקנד באילת

פתח דבר: בימים האחרונים תנועת הקוראים בבלוג גדלה באופן משמעותי וזה הפידבק הכי טוב שאני יכולה לקבל ממכם.

את סוף השבוע האחרון העברתי באילת. במשך שנתיים וקצת החיים שלי היו כרוכים בעיר הזאת ומאז אני קצת מתגעגעת לעיר ויוצאת לנופש בעיר הדרומית מתי שיוצא לי.



כשאני חושבת על אילת, עולה לי בראש תמונה אחת של הרי ירדן המשתקפים במימי הים האדום. את הנוף הזה יצא לי לראות בכל שעות היממה ואין יפה ממנו.

ומה אני הכי אוהבת לעשות באילת: שנורקלים בחוף האלמוגים ובריף הדולפינים. לשחות כשדולפינים חגים מסביבך מרצונם זו חוויה מושלמת.

הפעם אחי ואני ניסינו אטרקציה חדשה יחסית בעיר- ICE SPACE: מקום, שעל בנייתו ועיצובו הופקד מעצב שהובא במיוחד מלפלנד, כולו עשוי ומפוסל מקרח. לפני שנכנסנו הולבשנו בציוד מתאים: מעיל, מכנסיים, נעליים, כפפות, כובע וצעיף ונכנסנו לתוך אולם שהיו בו מינוס 15 מעלות!! הגוף לא הרגיש בקור בגלל הביגוד המיוחד, רק האף כאב בטירוף מפני שלא היה מכוסה. ישבתי בבר שכולו עשוי קרח ,שתיתי קולה בכוס מקרח, התגלשתי במזחלת, ישבתי באיגלו, ראיתי תצוגת כלי נגינה מוקפאת, שיחקתי עם פינגווין ענקי וככה עברה לה שעה והייתי צריכה לצאת. לא מומלץ לשהות במקום מעל שעה, בכל זאת השפעת הטמפרטורה עושה את שלה.


הטמפרטורה אותנטית לחלוטין. המצלמה בקושי תפקדה.




מחר פוסט לבוש באילת בכיכוב חצאית שאני מאוד אוהבת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה