יום שישי, 15 באוקטובר 2010

גם אני לקלקנית

כשמציעים ל-PASSIONISTA מתנות בחינם, להלן לק של O.P.I היא מסכימה ברצון לקבל.
הצבע שקיבלתי בבסיסו הוא סגול אבל הוא משתנה בזוית ובתאורה כך שיש בעצם 3 צבעים:  סגול, ברק כחול-סגול עם דגש על כחול או סגול בהיר-לוונדר! מדהים מדהים מדהים.
שם הלק The color to watch מקולקציית סתיו החדשה של O.P.I.

הלק מצריך 2 שכבות אבל אני מרחתי 3 כדי למקסם את האפקט (נו, פרפקטציוניסטית).
עברה יממה מאז המריחה ובינתיים אני מרוצה מהעמידות.
לצרכנית הישראלית הוא יעלה כ-60 שקלים אבל בשביל איכות צריך לשלם. מה גם שהעמידות שלו מצדיקה לדעתי את המחיר.





בתמונה האחרונה אני מדגמנת את הטבעת של קרן וולף וצמיד מיכל נגרין שקיבלתי מהגבר.

כמה אירועים מומלצים להיום ומחר:

1- שוק הפלסטיק שמציין יום הולדת שלוש. 50 מעצבים תחת קורת מועדון ה"מסי", רחוב השרון 10. מהמארגנות נמסר כי הופעה בפריט מנומר בעל נוכחות, תקנה לך כניסה ללא עלות.  שעות פתיחה היום 11:00-19:00 ומחר 11:00-22:00.

2- במסגרת פסטיבל "אוהבים אמנות", צייר שאני מאוד אוהבת בשם יהונתן כיס-לב יפתח את הסטודיו שלו בתל-אביב לקהל הרחב. במהלך הפסטיבל יציג האמן לראשונה את ציור השמן המקורי "תל-אביב 100", ציור ענק ברוחב למעלה משלושה מטרים, אשר עליו עמל במהלך שנת המאה לעיר. מועדי פתיחה: שישי ושבת 15-16.10.2010 בשעות 11:00-18:00.
כתובת: רחוב אוארבך 10, המושבה האמריקאית, תל-אביב-יפו,בסמוך לרחוב אילת 14.
 

מומלץ בחום להגיע ולהתרשם!
 
3-  עמותת "ביתך" היא עמותה המפעילה דירה שמסייעת לנשים המחלימות מבעיות אכילה. מחר תתקיים מכירת מעצבים שכל הכנסותיה תרומה לעמותה. בין המעצבים שתרמו את פריטיהם למכירה: Anna k., שרה בראון, דורין פרנקפורט, סיגל דקל, comme-il-faut, דניאלה להבי, קרן וולף, דה בראנץ', קפה ביזאר ועוד. טווח המחירים יעמוד על 20 – 300 שקלים. מחר בין השעות 09:00-19:00, בחנותה של Anna k., ברחוב פרישמן 75, תל אביב.
 
ואחרי כל זה נשאר לי לאחל לכם סופ"ש נעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה