יום רביעי, 7 ביולי 2010

התחדשות

מפקחת על הבלוג מחנות אפל:


אני מאושרת מההיענות שיש להגרלה. כמה ימים עברו וכבר יש תגובות ממש מרגשות. אני מזכירה שכאשר יהיו 50 עוקבים לבלוג או 300 איש שעשו לייק לדף הבלוג בפייסבוק- אוסיף שמלה מהממת להגרלה.



את הימים האחרונים ביליתי במחשבות על העתיד, בעיקר על הדברים שאני רוצה להספיק לעשות בחיים ואיך להגשים אותם. זו מין תקופה משונה כזאת שתגרור אחריה החלטות חשובות. כרגע אני בתודעה של התחדשות ושיפור עצמי. עוד אין מסקנות וכאשר יהיו, מבטיחה לעדכן.
את הפוסט הזה אני מקדישה לצבע ירוק, שמסמל התחדשות ורוגע בשבילי.

צהוב הוא אחד הצבעים שאני לא מתחברת אליהם אבל כשראיתי את התיק לקה הזה, התלבטתי קלות ובסוף קניתי אותו בחצי מחיר רק בגלל ההבנה שהוא יכול להוות אקססורי טוב למלתחה שלי.



כאן אני מצולמת כשברקע חלון ראווה מקסים בעיניי- מאות אם לא אלפי בובות ברביות מעטרות את הקיר.



והגיע הרגע לחשוף את המתנה הראשונה שקיבלתי ליום הולדתי: לפי קטן וקל שאפשר להכניס לכל תיק מתנה מהגבר.



תכירו תוכי דררה! אני עוקבת אחרי החבורה שלהם כבר מעל שנה (מצלמת וכו'). הם מונים שישה בסך הכל ומנשנשים כמות בלתי נתפסת של פירות מהעצים שליד ביתי. התוכי המצולם כאן יושב על הענף הכי קרוב לחלוני וכל יום בשעות הבוקר הוא מצייץ ואז אנחנו מתחילים לשחק במחבואים: אני ניגשת לחלון לראות אותו וכשהוא רואה אותי הוא משתתק ומסתכל עלי. כשאני זזה מהחלון הוא מתחיל לצייץ שוב וכך זה יכול להימשך... הוא כבר לא מפחד ממני ואולי יום יבוא והוא יתקרב אליי פיזית יותר. היו לי זוג תוכים כשהייתי ילדה ואולי יום אחד אגדל אחד שוב.


אאוטפיט: שמלה+ שרשרת עלים: ASOS, תיק- רזילי וכפכפים- ASH לעמנואל.
פוסט ירוק נוסף יעלה עוד כמה שעות! אז שווה יהיה להציץ גם בו.

7 תגובות:

  1. תיק מוצלח ביותר! מעולה לקיץ. איך שראיתי אותו בתמונה הראשונה המרתי שהוא מרזילי, כשסיימתי לקרוא והגעתי למטה, ראיתי שצדקתי. יש לו פשוט לוק רזילי :)
    היה ממש כיף להיפגש אתמול, אני רואה שהספקת לעשות פן מאז...

    השבמחק
  2. הרקע של הקניון מאוד הולם אותך. תתחדשי על המחשב והתיק הצהוב ממש מהמם. כל ךכ צהוב ומבריק. כמה הוא עלה בסוף? יש עוד כאלה ברזילי?

    השבמחק
  3. קרן- מקווה לראות אותך בקרוב. גם לי היה כיף! את בדיוק מה שדמנייתי שתהיי.

    ספי- לדעתי יש עדיין במלאי. מקסימום תבקשי שיזמינו לך מחנות אחרת שכן מוכרת אותם עדיין. הוא עלה לי 200 במקום 400! משום מה, אני בטוחה שהתיק הזה יהלום גם אותך..

    השבמחק
  4. אני מנסה להגיב שוב:
    רציתי להגיד שהתיק מהמם, ותתחדשי! ראיתי את התיק ברזילי בקניון רמת אביב אבל הוא היה אז קצת יקר לי במחיר המקורי... מה גם שקניתי לא מזמן תיק חדש :)

    בכל מקרה, צהוב זה אחלה צבע לתיק. יש לי אחד כזה שקניתי בחו"ל. כולם תמיד שמים לב אליו - בגלל הצבע - ותמיד מחמיאים :)

    בקיצור, תתחדשי ותהני!

    השבמחק
  5. טל- תודה שהגבת שוב. קצת הצטערתי שהצבע היחיד שנשאר בחנות הוא צהוב כי בעבר היו לרזילי מיליון צבעים מגניבים אחרים. לקולקצייה הבאה אהיה מוכנה יותר...
    המון דברים נכנסים בו, אפילו לפי הלפטופ החדש.

    השבמחק
  6. תמרינדי!
    כיף לקרוא את הבלוג כרגיל :)
    שמחה שאת עוברת תקופה מעניינת וטובה.
    גם אני אהבתי מאוד את התיק! אין מה לעשות, צבעי קיץ תמיד עושים כיף בעיניים!
    ובא לי גם לפי כזה!! וגבר שיקנה לי אותו חחח
    סופ"ש מקסים עם המשך התחדשויות..
    דפנניסטה

    השבמחק
  7. הי תמר...הבלוג שלך תמיד מרתק, כיף לקריאה ולצפייה. שמי יעל שילר ואני מעצבת אופנה, פתחתי בלוג אישי חדש...את מוזמנת
    www.schillersblog.blogspot.com

    השבמחק