יום שני, 7 ביוני 2010

קצת על ASOS




ASOS הבריטי הוא האתר המושלם מבחינתי:


האתר פונה למגוון קהלים- נשים, גברים וילדים במגוון מידות.
יש מחלקות מסוימות שנקראות PETITE (לנשים רזות ונמוכות במיוחד), היריון ו- CURVE (נשים מלאות עד מידה 52 אירופאי).
באתר תמצאו המון בגדי מעצבים (זולים מאוד בהשוואה להארץ), חיקויים לבגדים שסלבס לבשו, בגדים לכל אירוע והאיכות.....מושלמת. עוד לא קרה שהתאכזבתי מהם.
התמונות בהכרח משקפות את מה שתקבלו. שמים לב למאמץ שלהם להציג את הבגד כפי שהוא.
17 דולר הם דמי משלוח לארץ. כן, הם עושים משלוחים!
שירות הלקוחות שלהם עטור הפרסים הוא מן הטובים שנתקלתי בהם, תוך שעה מובטחת לך תשובה. הם עומדים בתקן הזה בגבורה שלמה.
SIZE INFO יספק לכם מידות לפי ס"מ וככה אין מצב שתטעו במידה.
כדי שלא נצטרך להסתבך עם חישובי שער החליפין של הפאונד, ישנה אפשרות מצד ימין למעלה לשנות את המטבע לדולרים. לשם כך לחצו על CHANGE CURRENCY.



לעיתים קרובות האתר עורך סיילים עם הנחות של עד 70 אחוז! אם חפצה נפשכן במשהו, אני ממליצה לא לחכות לסייל שכן הפריטים עלולים להיגמר עד אז והאתר לא מחדש את המלאי. 
כבר קרה שהיססתי והבגד נגמר מהמלאי ומאוד הצטערתי על זה.


 לגבי מכס, גם כשהזמנתי מעל 50 דולר, לא שילמתי מיסים. עוד לא קרה לי שחויבתי מעבר לדמי המשלוח שה-ASOS גובים.
נעליים כדאי לקחת מידה אחת יותר ליתר ביטחון.  מקסימום משלמים לדואר ישראל 30 שקלים על שליחת החבילה חזרה לאנגליה ותקבלו את כספכם חזרה.



ועכשיו הדגמה:
כמה לדעתכן שילמתי על התלבושת בתמונה הראשונה? השרשרת+החולצה+החגורה+החצאית+הנעליים האדומות?
פחות מ- 150 שקלים! אני לא עובדת עליכן, הכל ביחד עלה לי פחות מ- 150 שקלים.
אומנם המשלוח עלה 17 דולר אבל תודו שזה די מתקזז עם 5 הפריטים שקניתי וזה עדיין יוצא משתלם.


הקלאץ' שבתמונה הושאל לי ע"י המעצבת ג'ני ויינשטיין:  לג'ני בפייסבוק
התיק שייך למותג הנושא את שמה. כל התיקים מיוצרים ע"י חומרים איכותיים שג'ני מייבאת לארץ במיוחד. התיקים מעוצבים ומיוצרים בסדרות קטנות ומוגבלות. יש לה סטודיו בפלורנטין ושם תוכלו להתרשם מתיקיה שזכו כבר להופיע במגזינים בארץ ובחו"ל.
אהבתי את הצבע של התיק, ורוד בהיר ואת זה שיש לכל דבר מקום משלו. ארגון וסדר בתיק הם דברים שמאוד חשובים לי.




ולסיום:  הכניסו למועדפים: http://www.asos.com/ ותתחילו לבנות wish list.



ובינתיים יש עם מה לשטוף את העיניים:






3 תגובות:

  1. אוטפיט ממש חמוד!
    גם אני מכורה לאסוס, אפשר למצוא שם הכל... אבל אני תמיד חוששת לעבור את ה50 דולר, אי אפשר לדעת מתי איזה פקיד מכס יחליט לעשות פשיטה על החבילה... כך שאני מעדיפה לא להסתכן...

    השבמחק
  2. כרגיל את מפגינה טעם טוב בבחירות שלך!

    השבמחק
  3. יש להם חנות או בארצות הברית או שהם פועלים רק באתר האינטרנט?

    השבמחק