יום שישי, 28 במאי 2010

BEAUTIFUL

שמחתי לגלות שהבנתם לליבי בנושא LEE BONK מהפוסט הקודם. אני לא מנסה להרוס לה את החיים מתוך קטנוניות ורצון לנקמה על שלא כיבדה אותי. אם זה היה המקרה, כבר הייתי שולחת לה את הלינק לפוסט ומחכה לתגובתה. מי שקרא את הפינה "המלשינה" הקודמת על קאפקייקס, יודע שזה המקום לספר על משהו טוב ומשהו רע. חבל לי שעוד בנות שכספן חשוב להן יתקלו בבעיות איתה ולכן בחרתי להזהיר. הבחירה אם לקנות אצלה או לא תלוי בידיכן. אני את שלי אמרתי.



הצלחתי! בימים האחרונים פחדתי שאגלה את הסוף המוחלט של "אבודים" ולכן נמנעתי מכתבות בנושא ומשיחות "ברזייה" למיניהן. לפני המון זמן, הפסקתי לעקוב באמצע העונה השלישית כדי שאוכל לראות את הפרקים ברציפות ולא להיות במתח מידי שבוע. עכשיו סוףסוף אוכל להמשיך הלאה בקורות הסדרה המסתורית הזו ולראות מתי שיתחשק לי את כל הפרקים. זו היתה החלטה טובה.


אתמול הייתי במכירה שארגנה עמותת רוח נשית- נשים שנפגעו מאלימות. המלצתי על המכירה כאן בבלוג לא מזמן. המטרה היתה נעלה ולכן תמורת 300 שקלים ש"תרמתי" קניתי 2 שמלות, 8 חולצות, ג'קט, מכנס ושני תיקים. הכל חדש וממותג וזול משמעותית מחנויות. דורין פנקפורט עוד אין לי בארון. 



הפעם בפינת המלשינה- כי דברים טובים לא שומרים בלב : ממליצה להירשם לאתר "גוזרים קופון". האתר מאגד כח קניה גדול ובעזרתו כולם מרויחים הנחות בעשרות אחוזים למיני דברים.
 איך זה עובד ?




1. בכל פעם מפורסם באתר מבצע אחד למשך 48 שעות.
2. המבצע נכנס לתוקף כאשר מספיק אנשים הצטרפו. (בדר"כ מדובר בעשרים הזמנות מהמבצע) . במידה וכמות מספקת של הזמנות נרשמה, אתם תחויבו באשראי.
3. בתום המבצע ישלחו לכם את הקופון לדוא"ל שלכם.
4. הדפיסו אותו וגשו לבית העסק למימוש ההטבה.


דרך האתר קניתי קופון לארוחת בוקר ב"שלוותא" ב-23 שקלים בלבד (במקום 58 שקלים) ושני שיעורים פרטיים של מאמן כושר אישי בחמישים שקלים.
יש בו לעיתים קרובות גם מבצעים טובים לאם ולתינוק.




התמונה הבאה מעטרת את הפרופיל שלי כבר כמה שבועות: מדי יום עשרות גברים (חלקם נשואים וחלקם מבוגרים בהרבה ממני) מציעים לי חברות בפייסבוק. אין לנו שום דבר משותף יחד וזה מפריע לי. אני מוחקת אותם מיד ואז חושבת שכדאי להחליף תמונת פרופיל אבל אז אני מתעצבנת שבגלל המטרד הזה אני צריכה להחליף תמונה.
התמונה הבאה היא תוצר של רגע יצירתי במיוחד. אני אוהבת אותה מאוד כי זו הפעם הראשונה בחיי שאני עם שיער מסולסל (לא יודעת איך להגדיר את התסרוקת) לכבוד חתונה של חברה טובה.
תמיד רציתי לעשות בייביליס על כל הראש. אולי באירוע הבא אשקול זאת.




 מה אני לובשת:
שמלה בגוון פנינה- ירוק בהיר של H&M !  יש לה גזרה מיוחדת ומחמיאה והצבע שלה מלכותי. היא עדיין נמכרת בחנויות הרשת ומתאימה לאירועים מיוחדים. חשבתי ללבוש אותה לחתונה של חברתי אבל לא היה נעים לי ללבוש שמלה בהירה שכן אתם יודעים מה אומרים על מישהי שלובשת לבן לחתונה של אחרת...
 
אקססוריז: שרשרת של המותג Schicki Mickis. היא עשויה עור בצבע כסף. מה שמדהים בה הוא שהיא דו צדדית. ניתן לסובב אותה ולקבל טקסטורה שונה של השרשרת. ענת המעצבת היא אחת המוכשרות שאני מכירה ויש לה עוד פריטים מעוצבים באמתחתה. כדאי לקפוץ לקישורים מתחת לראות.

 
לפרופיל בפייסבוק
לחנות באתר אטסי

שבת שלום!

7 תגובות:

  1. איזה ענק מקסים!!!
    בכלל העבודות של ענת מדהימות

    השבמחק
  2. תמונות ממש יפות!
    השמלה נראת מהממת ובאמת מתאימה לאיזה אירוע fancy

    השבמחק
  3. תמונות יפות, אהבתי את השרשרת. אשמח לראות אותה במציאות.
    תתחדשי על כל המציאות שקנית. נשמע שקנית מלתחה שלמה בכלום כסף. חבל שלא הזדמן לי לבוא.
    ליהיא

    השבמחק
  4. צילומים טובים!
    השרשרת מדהימה!
    לענת יש פריטים מטריפים בחנות באטסי!

    השבמחק
  5. תודה תמר היקרה,
    יופי של פוסט וצילומים,
    השרשרת נראית נפלא עליך
    ותואמת נהדר את השמלה!

    השבמחק
  6. תמרינדי שלי!
    קצת באיחור אבל -
    מגבה אותך לגמרי בעניין הקנייה המאכזבת!
    נמאס להרגיש שנותני שירות עושים לך טובה, במיוחד ולא רק כשאתה משקיע את מיטב כספך..
    עשית טוב וכבר אמרתי לך את זה.
    וחזרה לפוסט האחרון - אהבתי את השיער! ממש משדרג את ההופעה.. וברור שאת הלוק בכלל אהבתי
    במיוחד את התמונה השלישית והרביעית!
    עלי והצליחי ;)

    השבמחק
  7. שמלה מהממת!!!! וגם מהממת עליך, באמת מלכותית!!
    היה כיף לראות אותך השבוע
    אוהבת :)

    השבמחק