יום שלישי, 13 באפריל 2010

The red effect

זאת עובדה שג'ינג'ים נכחדים וחוץ מהפקות של BENETTON או של הדוגמנית מעין קרת לא יצא לי לראות הרבה ג'ינג'ים בתעשיית האופנה.  לכן כאשר הופיעו הדמויות הבאות בסדרות האהובות עלי הושפעתי מהן נורא: אמה מ"GLEE" - ג'יימה מייס וברי ואן די קאמפ- מרישה קרוס מ"עקרות בית נואשות".


My orange GLEE
ללא ספק הסדרה האהובה עלי כרגע. מי שעוד לא מכיר העונה השנייה תכף מתחילה בארה"ב אז הגיע הזמן להתעדכן.
הסדרה עוקבת אחר וויל שוסטר (מת'יו מוריסון) מורה אופטימי לספרדית, בבית הספר מקינלי שבאוהיו שלמרות שכל הסיכויים, ומאמנת מעודדות מרושעת אחת נגדו, מחליט להחזיר את ימי התהילה של מועדון הזמרה של ביה"ס (Glee Club). הוא מתאכזב לגלות שהנבחנים למקהלה הם התלמידים הדחויים של ביה"ס. וויל מוכן לעשות הכל כדי להחזיר את Glee לימי תהילתה, אבל היחידה שמאמינה בו ומשתפת פעולה היא אמה (ג'יימה מייס) מורה עמיתה שמאוהבת בו בסתר.
לא אספר כאן את העלילות כדי לא להרוס אבל אגיד שוויל לומד על עצמו המון דווקא מהאויבת הכי גדולה שלו בתיכון- המאמנת של המעודדות.
למה זו הסדרה בשבילי?
אחד מהאספקטים המיוחדים בסדרה נוגע לבחירת השירים שמבוצעים על ידי המקהלה, שירים שנעים בין קלאסיקות כמו "Believin Stop Don't" של ג'ורני או "Somebody to Love " של קווין, "ריהאב" של איימי וויינהאוס ו"סינגל ליידיז" של ביונסה.

זאת סדרה קלילה, מעין מחזמר שמספק הנאה צרופה בכל פרק.

אם תחפשו בגוגל את דמותה של אמה היועצת החינוכית תמצאו לרוב בוודאי אלפי חיקויים לסגנונה הייחודי. היא הדמות הכי מדוברת בסדרה ולא סתם.

לקליפ שירים מהסדרה




Not desperate at all
ששת העונות של עקרות בית נואשות מדברות בשם עצמן ועל כן לא אציג את הסדרה. אני מזדהה עם ברי על היותה תמיד מוקפדת, נעימה, אלגנטית ו..מושלמת. כל מה שהיא נוגעת בו נהפך לזהב. הכל נעשה אצלה על הצד הטוב ביותר והיא אינה מפחדת מעבודה קשה. ברי לימדה אותי שורוד בייבי מתאים לה ולי ובהשפעתה יש לי סריגים קלאסיים נצחיים של טומי. השקעה מבורכת לדורות.
 
 
 
 
 
 
 
 





לשתי הדמויות מאפיין משותף: הסגנון האישי הייחודי. I LIKE

2 תגובות:

  1. אין לי יס בבית אז אני רואה באינטרנט. סדרות גדולות.

    השבמחק
  2. הלוואי והיה מתאים לי שיער כתום! אני זוכרת שרצית לצבוע את השיער ולא הסכימו לך. תמשיכי לכתוב יפה ככה. טוב לראות אותך.
    דניאל ויינשטיין
    השכנה לשעבר...

    השבמחק