יום חמישי, 8 באפריל 2010

אם אין מצות, נעשה על האש

סוף סוף נגמר פסח! אני לא סובלת מצות. כמו בכל שנה אני מייחלת שאולי השנה אוזמן למימונה. אני צריכה להוסיף לרשימת ה-TO DO LIST  שלי: למצוא מרוקאי עד פסח הבא כדי להתארח אצלו במימונה. גם בחינה עוד לא הייתי ושני האירועים האלו נראים לי חוויותיים וכיפיים במיוחד. במקום מימונה, הלכתי לאכול במסעדת "שגב אקספרס" של השף שגב ברמת החייל.
פעם ראשונה שלי במסעדה הזו שנחשבת יותר עממית מ"שגב".
אני ממליצה יותר על "שגב" בהרצליה פיתוח שזוהי לדעתי גולת הכותרת של השף מבחינת עיצוב, טעם ומנות.
המסעדה היתה מלאה במשפחות שכנראה העדיפו כמוני מקום שקט וחוויתי מאשר להצטופף בפארק הירקון עם כל עם ישראל. העיצוב של "שגב אקספרס" הזכיר לי משום מה את פריז: עצים לבנים לאורך שדרה ובאמצעה מזרקה עם דגי נוי.


אבל מה, תינוק קטן ו"טרוריסט" החליט לגשת למזרקה למלא את בקבוקו מן המים של הדגים, לשתות אותם ואת היתר לשפוך על הרצפה. אמו הסתכלה מהצד אדישה למעשה. אני דאגתי לדגים שבטח חייהם הופרעו מהפולש וקצת נגעלתי מהמחשבה לשתות מים עומדים שלא הוחלפו כבר הרבה זמן. המנקה בא ושטף וניקה ועדיין התינוק ואימו חזרו לתת הדרן. אחר כך מתפלאים שילדים חולים במחלות מוזרות ושאין להם טיפה אחריות סביבתית. הייתי מעירה לאמא אם הייתי חושבת שזה היה עוזר להבא אבל אולי כאן זאת הטעות שלי.
אני לא אוהבת לראות ילדים לא מחונכים סביבתית, כאלה שנותנים במבה ושקיות ניילון לצבים, כורתים ענפים מעצים, מתעללים בבעלי חיים כי בא להם. רוב המקרים שהייתי עדה להם, ההורים היו ערים לנעשה ולא מנעו זאת. אני משתגעת מזה.


אבל לא התכנסתי פה לקיטורים הפולנים שלי (ומי שיקרא לי פולניה ימות כי אני ממש לא). זאת אחת החולצות היקרות אצלי בארון והיא אהבה ממבט ראשון- MY VERY OWN ED HARDY!!!!
מי שלא מכיר הד הארדי הוא מקעקע אגדי שקעקועיו נהפכו לפריטי אופנה. זאת חברה ידועה שמיטב הסלבריטים בחו"ל מקפידים להיראות בציבור עם המוצרים. תודה לך כריסטיאן אודיגר שהפכת את הקעקועים לנעלים, חולצות, מכנסיים, בגדי ים ומה לא. להד הארדי יש מוטיבים חוזרים: נמר, גיישה, נחש, גולגולת, פרחים ודגים.
החולצה שלי נחשבת "רוקיסטית" ביחס לכל השמלות והקיטש שיש לי בארון אבל לפעמים זה כיף להתלבש שונה.
לחולצה יש שני צדדים:


דוגמת הגיישה עשויה כולה עבודת יד מאבני סברובסקי. הגיישה היא החלק האחורי אבל אני לובשת אותה מקדימה. שישימו לב ליצירת מופת. לצערי החולצה היא סאמפל (לא מקו יצור, יחידה במינה) ולכן הצטערתי שלא עשו אחת כזו עם נמר.


ופה אני נפרדת רשמית מהחורף עם המעיל הכי אהוב עלי (בא לי קור וגשם). ראיתי אותו על מישהי ברחוב וביקשתי מאבא שינסה למצוא כזה בפריז ובאמת אנחנו כבר 12 שנה יחד המעיל דמוי עור סגול ואני. הוא מושך תשומת לב וקוצר מחמאות בקצב שזארה פותחת עוד סניף בארץ. ממש לא בא לי לאפסן אותו לחורף הבא.



לפחות בינתיים קר מספיק בשביל ללבוש ג'קטים.

6 תגובות:

  1. אין כמו בגדים שהם ייצור יחיד ומיוחד.
    אני אוהבת להיות היחידה עם :)

    אהבתי את החולצה!! ולו רק בגלל שאין עוד כמוהה חח

    השבמחק
  2. אני גם רוצה חולצה כזאת....או משהו בסגנון! תמר את ענקית!

    השבמחק
  3. וואי את לא מבינה כמה אני מתחברת לפתיחה שכתבת.. קודם כל אני ממש אוהבת את המסעדה, היא יפה ונעימה בטירוף! באמת חבל שיש שם משפחות שלא דואגות לסביבה הנעימה במקום, אבל אם אני הייתי רואה את מה שאת ראית - בחיים לא הייתי יכולה להסתכל מהצד בשקט!
    בזכרון יעקב יש מזרקה חדשה עם דגים, מתוקתקת עם שושנות מים והכל! המקום נראה נפלא וכולם נהנים לשבת ולהסתכל על הדגים. אבל כל פעם שאני עוברת שם אני רואה ילד אחר שמציק לדגים, או משפחה של דוסים שכל הילדים מתעללים בדגים וההורים יושבים ומסתכלים מהצד. כל פעם מחדש אני אוזרת אומץ ומחנכת את ההורים והמלווים מחדש (קרה שבאו קייטנה של 50 ילדים עם 2 משגיחות בנות עשרה שלא עשו כלום, רק הביאו אותם לשם לעשות בלאגן)
    בכל מקרה, כל פעם מחדש אני מסבירה שזה שייך לציבור והציבור נהנה מזה, והילדים שלהם משחיתים את זה - ואז הציבור לא יוכל להנות מזה יותר!
    כל פעם מחדש אני צריכה להסביר שגם אם לא תופסים את הדגים פיזית, וגם אם תופסים אותם בכוס פלסטיק וזורקים אותם פנימה - נכון שזה לא נראה שזה הורג אותם, אבל הם נכנסים לסטרס והסטרס הורג אותם!
    אז אני אומרת - אם את רוצה להמשיך להנות מהסביבה שלך - ויש מי שפוגע בה - אל תעמדי מהצד! הגיבי! :)

    אהבתי את המעיל שלבשת! הוא מזכיר בטירוף את המעיל של ניאו מהמאטריקס! ואני חולה על הסגנון! ולא כתבת על הנעליים שלדעתי גם יפות מאוד!

    השבמחק
  4. נועהלה חבל שלא היית שם איתי לחנך את המאמא האדישה הזאת. דברייך מחזקים אותי ואולי בפעם הבאה כבר אעזור אומץ להעיר לאנשים מזיקים.

    כשעשיתי חשבון שהמעיל אצלי כבר 12 שנה נדהמתי. לא נתפס לי שהייתי בת 13 לפני 12 שנה. אצלי זה נראה כאילו היה אתמול!!!
    אני אוהבת שהוא עף ברוח ואז יש שובל ארוך מאוד אחריי. כמו במטריקס.
    המגפיים מסטיב מאדן. נקנו בהנחה משמעותית בגלל חברה שעבדה בחנות.

    השבמחק
  5. ואו...
    כפי שכתבת, המעיל באמת יפה, מאוווד יפה.

    אני אוהבת בגדים מקו יצור מיוחד,
    כיף להיות שונה

    השבמחק
  6. איזה אאוטפיט אדיר! מראה ממש מכשף...אהבתי את המעיל והמגפיים!

    השבמחק