יום חמישי, 4 במרץ 2010

WANNA BE LADY GAGA

אם היו נותנים לי אפשרות- להתחלף ליום אחד בחיים עם כל אדם שאחפוץ, הייתי בוחרת להתחלף עם ליידי גאגא.
החיים של האישה הזו (או שמא היא בעצם גבר?) נראים לי מפתים. זה לא השירים שמניעים אותי לבחור בה כי את שלב הפופ-בריטני-ספירס כבר עברתי מזמן-  זה התלבושות! אני אוהבת את זה שהיא הולכת עד הסוף עם הרעיונות שלה. נראה לי כיף להתלבש כמוה.


ליידי גאגא בדמות הלו קיטי. העיניים שלה סגורות וזה למעשה איפור!






השמלה הבאה בנויה מעשרות בובות הלו קיטי. נתנה לי השראה לעשות משהו דומה. בקרוב בבלוג.



ועוד אלו תלבושות! בהתחלה הייתי בטוחה שהיא תופעה חולפת אבל עושה רושם שהיא באה להישאר בתודעה שלנו . אפילו הענקתי לה את התואר "המחליפה הבאה של מדונה". הבחורה מסתורית נורא. אפילו באתר הרשמי לא מוזכרים פרטים אישיים כמו מגדר, שם אמיתי. יש מסביבה הילה של משהו לא מושג ולא מציאותי. כבר מילדות, היה ברור שהליידי כשרונית- החלה ללמוד פסנתר בגיל 4, בגיל 14 כבר כתבה בלדות לפסנתר וכשדיוויד בואי ההשראה הפרטית שלה, התוצאה קטלנית. התלבושות שלה הן שילוב של רוק, תיאטרון ואומנות. הליידי לוקחת אלמנטים אהובים עליה כמו נצנצים, נעלי עקב, כדורי דיסקו ומשתמשת בהם לחזיונות הפראיים שלה.
אותי מעניינת התגובה של הישראלי הממוצע פוגש את הליידי הזו ברחוב.





אין אירוע שהיא לא בולטת בו בהופעתה. כל מגזין שמכבד את עצמו מקדיש לה כתבות ענק. שמעו לי, ליידי גאגא לא רק פרפורמרית אדירה אלא היא גם תופעה. רשתות אופנה נחשבות מחקות את סגנונה כמו רשת אסוס, אחת מהאהובות עלי:






את החולצות פחות אהבתי. משום מה, לא נראה לי שימושי לקיץ הישראלי.

משקפי ההיכר של הליידי: רק ברשת אסוס

 


חשבתי להתחפש כמותה בפורים ומצאתי כמה חיקוים אחד לאחד של התלבושות שלה באי.ביי:









ואיך אפשר בלי הקשת פפיון בכל צבעי השיער:

מאוד רציתי לקנות לי פפיון שכזה אבל לצערי מפלים את הג'ינג'יות ואין פפיון שיתאים לי. סינים גזענים.


הלוואי והסטייליסט שלה יבוא איתי לקניות! יש מישהו שמכיר אותו? יעשה לי פרוטקציה?
 עד לפעם הבאה....תמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה