יום שלישי, 16 במרץ 2010

DAISIES


עברו כמה ימים טובים מאז שכתבתי פה לאחרונה ואני חייבת להגיד שבאמת הופתעתי לטובה מכמות המחמאות שקיבלתי על הפוסט הקודם, במיוחד מאנשים יקרים מהעבר הרחוק. זה מעודד להמשיך לכתוב.
בשבוע האחרון השעות מתנדפות לי ואני לא מספיקה לעשות כלום. הסמסטר הזה אני לחוצה במיוחד להשיג ציונים טובים והלימודים, תחביבים, עבודה, חיים בכללי מנסים להידחס ב-24 שעות יקרות. לא קל.

השבוע במסגרת העבודה פגשתי באישה מיוחדת: בלונדינית דוגמנית בגדי ים אמריקאית 1.80 דקיקה עם תינוק בן חצי שנה על הידיים-כיף לה שהיא נראית ככה אחרי לידה-לילד קוראים פרינס ולכלב צ'יוואוואה ששכב בעגלת התינוק קוראים צ'רמס. אני התלהבתי מהכלב, היא התלהבה מהשילוב של השיער+קשת זהב+צבע עיניים שלי. ממש אידיליה. היו לה מזוודות מפוצצות נעלי גוצ'י, D&G, פראדה...כל כיכר המדינה אצלה במזוודה. התאהבתי. אבל מה שבאמת "שבה" אותי בקסמיה היו 2 תיקי יד של לואי ויטון! (המעצב הכי אהוב עלי) ובתוך כל תיק יד כזה היה מיני תיק לואי ויטון ועוד מיני תיק לואי ויטון, ותיק קוסמטיקה לואי ויטון ומחזיק מפתחות לואי ויטון. הכל מקורי בשווי של עשרות אלפי שקלים. איך רציתי לנכס לעצמי את התיק הפתעות הזה... אבל מה...טעם בגברים אין לה. כנראה שהאהבה באמת עיוורת..


המון דברים טובים קורים אצלי בחיים:
השבוע אני מתחילה לשחק ב"משחק". כשיהיה לי קצת מושג על מה זה, אשמח לעדכן. חברה טובה נשאבה לזה והכניסה גם אותי לעניין אז הולך להיות מעניין.
קבוצת המשחק בפייסבוק


 בנוסף, אני מתכננת להתחיל אימון קואצ'ינג ממישהי נפלאה וכך בתקווה אגיע למטרות טובות וממוקדות יותר בחיים. נרשמתי סוף סוף לקאנטרי וכשאהיה פנסיונרית בטוח אבלה שם את כל היום שלי בין היוגה, בריכה, חדר כושר, ג'קוזי. זו פעם ראשונה שעשיתי מנוי לקאנטרי ומכאן ההתלהבות אז תשמחו איתי.


העליתי את התמונה הזאת ועוד כמה לדף אופנה אורבנית בפייסבוק. פעם בשבוע בוחרים זוכה שמקבלת 150 שקלים מתנה ברשת אקססורייז. אני אודה לכם מאוד אם תלחצו עלי לייק מהקישור שבכותרת. אולי ככה יואב יתעורר ויבחר בי.


טוניקה- "ויטרינה", נקנתה מהמעצבת עצמה בלי עמלות. פרטים אצלי למי שרוצה. ג'ינס- פפה ג'ינס,  קשת+חגורה באי.ביי. 30 שקלים כל אחד. נעלי בובה- סטיב מאדן. תיק-אלדו. עגילים- Eclectic Eccentricity .

יום טוב ומלא עשייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה