יום חמישי, 25 בפברואר 2010

ברוכים הבאים!!

בשעה טובה אני שמחה ומתרגשת לפתוח את הבלוג שלי.




תגובות שאני מקבלת לעיתים קרובות מזרים ברחוב על ההופעה שלי דירבנו אותי לפתוח בלוג על עיצוב, בעיקר אופנה.


האתגר בפתיחת הבלוג היה: בחירת השם! התיעצתי עם כולם, קיבלתי השראה אבל כל השמות שהוצעו לא היו.. אני. הסבלנות משתלמת ולפני כמה ימים, בשיטוט מקרי באינטרנט, המוזה הגיעה ואיתה גם השם.


בגדים ואקססוריז מאז ומתמיד היו ה"issue" בחיי. יש בי המון תשוקה והתלהבות לאפיין את עצמי בבגדים. שמתי לב שבשנים האחרונות, עם התגבשות האישיות שלי, התגבש גם הסגנון האישי בהופעה העצמית.


האנשים הקרובים אלי לא מבינים למה השמלה שראיתי בחלון ראווה לא יוצאת לי מהראש כבר כמה ימים ולמה אני חייבת, אבל חייבת את זוג הנעליים האלה.


בעזרת הבלוג אני מקווה להכיר אנשים שאוהבים אופנה כמוני, פאשיוניסטיות ופאשיוניסטים ולהעשיר את חיי בעוד צבע.


היום מתחיל מסע חדש בחיי ואני מצפה שיהיה כיף.


אשמח לשמוע מכם,


תמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה